2014. január 31., péntek

Julia

Sziasztok Lányok! 

Az előző bejegyzésben is két kifutó essence lakkot hoztam, ezen a mai napon sem lesz másképp, mivel most is két körömlakkot hoztam nektek. 


Az első az 108 - ultimate pink, mint a nevében is benne van, ez egy igazi pink lakk, ami 2 vékony rétegben nagyon szépen fed és gyorsan, fényesre szárad.
what's my name? lakk tartóssága nagyon meglepett, de ez a lakk eléggé rosszul teljesített, már másnap megkopott a körömvégeimnél.


Úgy gondoltam feldobom ezt a pink körömlakkot egy kis csillámmal, hogy még csajosabb legyen. Ekkor jött a képbe a nail art twins reloaded glitter topper 
02- julia, ez egy gyönyörű szép lilás fedőlakk. Rengeteg pici lila glittert tartalmaz, emellett nagy lila és holografikus glitter található meg benne. 
Valami meseszép ez a fedőlakk. 


Nekem nagyon tetszik mind a két lakk, és szerintem 350 Ft-ért érdemes megnézni őket.
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése