2015. január 31., szombat

Teszt | essence - pure skin pattanástalanító arcradír

Sziasztok Lányok!

Ma egy arcradírt szeretnék bemutatni nektek az essence-től, ezt a bejegyzést már nagyon régen meg kellett volna írnom. Még nyáron kaptam egy levelet a Primőr Kft.-től, hogy tesztelhetném az egyik terméküket. Belementem, mert akkor elég pattanásos bőröm volt és úgy gondoltam hátha segít. 


Az arcradír nagyon ígéretesnek tűnt, mivel alaposan és mélyen tisztít, eltávolítja az elhalt hámsejteket, küzd a gyulladások ellen, matt és tiszta arcbőrt biztosít és bőrgyógyászok által tervezett. A tubus 100 ml zselés állagú és radírozó gyöngyöcskével van tele. Naponta egyszer kellene alkalmazni, én hetente kétszer használtam. Használat után frissebbnek és tisztábbnak éreztem a bőrömet, a mattabb hatást annyira nem tapasztaltam. Sajnos nem múltak el a pattanásaim és nem lett tőle kevesebb sem, amit legjobban vártam tőle. Egyébként nagyon gyengéd a bőrrel, egyáltalán nem durvák a gyöngyök, de lehetne benne egy kicsivel több is. Az illata egy kicsit kámforos, gyógynövényes, nekem tetszik, de lehet hogy másnak nem tetszene.


Összességében egy egész jó arcradír, mert a fő ígéreteit teljesít, igaz nekem annyira nem vált be, de ettől függetlenül másnak még jó lehet. Mindenkinek más a bőre, mindenkinek más tetszik. 
Ha esetleg megtetszett és meg szeretnétek venni, akkor 849 Ft-ért tudjátok meg venni a Müllerekben. 

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése