2014. október 27., hétfő

DIY | Telefontok

Sziasztok Lányok!

Ma nem egy körmös bejegyzéssel jelentkezem, hanem egy DIY bejegyzéssel, amelyben régi, megunt telefontokotokat dobhatjátok fel. 


Szükséges hozzávalók:
 - szilikonos telefontok (lehetőleg fehér vagy átlátszó, de bármilyen színű is lehet)
 - körömlakkok 
 - szívószál 


Anno vettem egy átlátszó szilikontokot a telefonomra, de nagyon hamar el kezdett sárgulni és nagyon ronda lett, ezért gondoltam, hogy feldobom valamivel, egy kis körömlakkal.
A szívószálas technikát használtam, aminek az a lényeg, hogy a szívószállal fújom a festéket az adott felületre. Én olyan fél óra alatt készen lettem vele és utána csak meg kellett száradnia. Miután megszáradt büszkén felavattam az új, egyedi telefontokomat. :) A blogon már készítettem egy manikűrt, ezzel a technikával, de az volt az első bejegyzésem és nem lett a legjobb.


Használt lakkok:
 - Manhattan Summer Sound - 3 Tentsetter ( ITT írtam róla egy bejegyzést)
 - essence - 174 purple sugar ( ITT írtam róla egy bejegyzést) 
 - Moyra 27
 - NYC - 247 Prince Street 


Remélem tetszett ez a bejegyzés, ha ti is elkészítitek saját, egyedi telefontokotokat, akkor nyugodtan küldjetek képet a végeredményről.

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése