2014. május 28., szerda

Teszt | Garnier Micellás víz

Sziasztok lányok!

Ma tőlem egy teljesen más típusú posztot láthatok, hiszen nem körömlakkokról lesz szó, hanem egy arctisztítóról vagyis inkább egy tonikról, pontosabban a Garniernek a micellás vizéről lesz szó, amit még a Glamour napokon vettem.


Lassan nincs olyan blog, ahol nem jelelt volna már meg egy bejegyzés a micellás vízről, ami szinte csodákra képes, mivel eltávolítja a sminket, tisztít és nyugtatja a bőrt.
Én csak smink eltávolításra használom, de ezzel a tulajdonságával nem nagyon vagyok megelégedve, mert a szempillaspirált nem nagyon akarja eltávolítani,
a többi sminket nagyon szépen eltávolítja. Tisztítani tisztít és nyugtatja a bőrt, miután eltávolítom a sminket a micellás vízzel, az arcom egy kicsit zsíros és ragacsos marad. Én még nem próbáltam más micellás vizeket csak a Garnier-ét, ezért nem tudom más fajtákkal összehasonlítani.

Összességében ajánlom mindenkinek, mert kb. 1700 Ft-ért egy egész jó, több funkciós arctisztítót kapunk, ami 400 ml-es és legalább 200 alkalomra elegendő.

Aliz    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése